sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Tmnt eli turtles magneetit

Viime aikoina olen väsäillyt vaikka minkänäköisiä jääkaappimagneetteja. Nehän tietysti liittyvät Facebook haasteeseen, jossa lupasin viidelle kommentoineelle tehdä jotain käsin, jos he lupaavat laittaa viestin oman statukseensa. Neljä uskaltautui osallistumaan, joten heille nyt sitten lähteen virkattuja jääkaappimagneetteja. Virkattuja siksi, että virkkaaminen vain on juttuni ja jääkaappimagneetteja siksi, että niitä tarvitsevat melkein kaikki :D. Lisäksi ovat sopivan luovia, kun pääsen tekemään omilla ohjeilla ja tarpeeksi pienitöisiä, että jaksan tehdä kaikille neljälle.
Eka paketti on siis Teenage Mutant Ninja Turtles aiheinen, varmaan kaikki 80-luvulla syntyneet muistavat ninja kilpparit. Itsekin siis olen 80-luvun lapsi ja niin myös nämä keille paketit lähtevät. Toivotaan ettei se henkilö kelle turtlesit päätyvät ainakaan vihannut niitä lapsena :D. 
Itse olin kovakin fani... Koska haloo, NINJOJA!

Tässä siis Raphael (punainen), Michelangelo (oranssi), Donatello (lila) ja Leonardo (sininen). 


Tehtynä on muitakin magneetteja, mutten ole vielä päättänyt mitkä kuuluu samaan settiin ja osa puuttuu, mutta  lisää postauksia tästä aiheesta tulee varmasti parin viikon sisään :).

Jääkaappimagneettiterkuin Tsi"Ninjas they're everywhere"Sanna

5 kommenttia:

  1. Minäkin tykkäsin pienenä Turtleseista.. Tosin minulla on pienen pieni trauma, liittyen näihin.. Ikäni tulen muistamaan, kun me kerran oltiin serkkujen luona kylässä, ja leikittiin näillä teinimutanttininjakilpikonnilla.. ja minä onneton menin sanomaan TULTRES.. Voi että mulle naurettiin... Se oli noloa, mutta aika hyvin oon siitä parissa kymmenessä vuodessa siitä selvinny ;)

    VastaaPoista
  2. Hauskoja, olisivat meidänkin poikien mieleen!! Annoin blogissani teille tunnustuksen loistavista ideoista!

    VastaaPoista
  3. Ihana trauma (jos nyt trauma voi olla ihana) Purppis :). Ja kiitos Kesätuulia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!! Kyselit sitä huiviin käyttämääni virkkausmallia.. http://pinterest.com/pin/114278909266147223/ tuosta koitin ottaa parhaani mukaan mallia :) toivottavasti linkki aukeaa! :)

      Poista
  4. Tosi kivoja nämäkin!

    Blogistani löytyy teille tunnustus :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...