torstai 9. toukokuuta 2013

Helppo hollantilainen letti -kampaus

Olen viime päivät värkkäillyt lähinnä lettejä hiuksiini, ihan vaan koska tykkään letittää. Ongelma on yleensä se, että mun naamaan ei sovi mikään kampaus :D. Takaa ne voi näyttää hyviltä, mutta etupuoli on jokseenkin karmea yleensä. Ongelma on siis jakauksen kohta, mulle ei sovi keskijakaus, eikä koko tukka vedettynä taaksepäin. Joten jäljelle jää sivujakaus (tai otsis, jonka harkitsen jo vakavasti leikkaavani takas!) ja siihen on vähän hankalampi mun mielestä letitellä yhtään mitään. KUNNES keksin, että voishan se letti kulkea sivulta toisellekin. Kyllä vaan tämä oli mulle iso ahaa-elämys :D.

Siitä sitten vaan letittämään hollantilaista lettiä vinoon jakauksen alusta niskaan. Mutta kun letti oli valmis, halusin sen kuitenkin pois niskasta roikkumasta...mikä siis neuvoksi? Eipä sen kummempaa kuin kiinnittää letin häntä letin alkupäähän pinneillä ja voila hieno(?) lettinutturakampaus oli valmis. Okei jäi tosta yksi steppi pois, eli kun letti oli valmis, niin löysäsin hieman letin "lenksuja" jotta letti näyttäisi muhkeammalta :).


Todella iisi kampaus, jos osaa tehdä hollantilaisen letin (tai väärinpäin raskalaisen kumpaa nimeä nyt tykkää käyttää)! Ja pysyikin hyvin. 

Ja näytetään nyt naamapuolikin, kun tuli siitä jauhettua tossa alussa (anteeksi au naturelliuteni :D):


Lettiterkuin TsiSanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...